Temps de réaction après un report de bug.

tabliertablier Membre
23:58 modifié dans Actualités #1
J'ai signalé une erreur de représentation dans l'AppleEvent logging le 19 décembre 2009.
Je viens de recevoir une réponse aujourd'hui le 22 juillet 2011, soit 19 mois après.
La réponse (copié-collé):
Hello Miguel,

This is a courtesy email regarding Bug ID# 7487542.

Please verify this issue in Mac OS X Lion GM Build 11A511 and update this report with your results.  This version is available for purchase in the Mac App Store at the link below:

http://itunes.apple.com/us/app/os-x-lion/id444303913?mt=12

Mac OS X Lion GM Build 11A511
Post Date: July 20th, 2011

Note: If you have not installed any previous versions of Mac OS X 10.7, please ensure you are using a 64-bit, Intel-based Mac, with a base of Mac OS X 10.6.7 or higher and 8 GB of free disk space.

Bug reports requiring your update will appear under ‘My Originated Problems'. Please review this bug report and provide the requested information via the Apple Bug Reporter. Once your report has been updated, Engineering will be alerted of the new information.

<http://bugreport.apple.com>;

Thank you for your assistance in helping us discover and isolate bugs within our products.

Best Regards,

Developer Support
Apple Worldwide Developer Relations
Donc en substance: Nous n'avons rien fait, mais achetez Mac OS X Lion, vérifiez que le bug existe toujours, puis peut-être (sous entendu) que le problème sera soumis à  l'ingénierie.

ça vaut vraiment le coup de reporter les problèmes que l'on trouve?

Réponses

  • AliGatorAliGator Membre, Modérateur
    23:58 modifié #2
    Wow jamais eu un temps de réponse aussi long !!

    Moi quand j'envoie un BugReport, j'ai la réponse dans la semaine suivante en général, rarement plus.
Connectez-vous ou Inscrivez-vous pour répondre.